About me...

Fotografia mea
Bucuresti, Bucuresti, Romania
ce pot sa zic??!!...prietenii mei sunt totul pt mine! fara ei nu as fi cine sunt acum... ei ma inteleg chiar daca as fi fericita,trista sau indragostita (ceea ce se intampla mai mereu :))))) pur si simplu ii adooor!!! mereu rad cu ei chiar si in cele mai proaste zile ale mele, pentru ca nu pot sta suparata nici macar o secunda fara ca ei sa ma faca sa rad:)...sh partea a doua vine cand sunt indragostita:)))...atunci chiar sunt cu capul in nori sh rad in prostie:))..dar asta sunt cu zile bune sau rele mereu zambesc:)

25 iunie 2011

Summer:X

In sfarsit e vacanta:X....tot anul numai la asta mam gandit si sper sa fie o vara plina, de fapt chiar o sa fie plina mai ales ca o sa trebuiasca sa o invat cate ceva p crisu la chitara si o sa fiu si plecata, desi nu o sa fie chiar asa cum mi-am dorit totusi sper sa fie geniala:X

Un comentariu: