About me...

Fotografia mea
Bucuresti, Bucuresti, Romania
ce pot sa zic??!!...prietenii mei sunt totul pt mine! fara ei nu as fi cine sunt acum... ei ma inteleg chiar daca as fi fericita,trista sau indragostita (ceea ce se intampla mai mereu :))))) pur si simplu ii adooor!!! mereu rad cu ei chiar si in cele mai proaste zile ale mele, pentru ca nu pot sta suparata nici macar o secunda fara ca ei sa ma faca sa rad:)...sh partea a doua vine cand sunt indragostita:)))...atunci chiar sunt cu capul in nori sh rad in prostie:))..dar asta sunt cu zile bune sau rele mereu zambesc:)

29 iunie 2011

Inceputul verii...:X

E marti, ora 5:08. In sfarsit am terminat si cu inscrierile;) si de abea astept sa aflu daca am intrat acolo unde vroiam ( adica ar fi deja prea de tot daca n-as intra:)) ). Azi e o zi cam urata, ploua, iar soarele nu pare ca va iesi prea curand.
Momentan vara imi surade si se arata ca va fi una chiar fantastica:X. In primul rand m-am inscris la niste cursuri de dans care va tine aprox. 2 saptamani unde voi merge cu Diana:X. Dupa aceea voi merge in tabara la mate ( si sper ca vi destul de bine acolo :)) ), iar pe la sfarsitul lui august o sa plec o saptamana la o prietena:) iar dupa aceea sper sa merg la mare ( asta daca nu merg mai devreme) :X.  Pe langa asta am planuite niste cumparaturi cu Crisu prin august :))) deci va trebui sa mai strang din bani ( dea sigur cum sa nu:)) ). Anyway, cam atat de moment, bye<3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu