About me...

Fotografia mea
Bucuresti, Bucuresti, Romania
ce pot sa zic??!!...prietenii mei sunt totul pt mine! fara ei nu as fi cine sunt acum... ei ma inteleg chiar daca as fi fericita,trista sau indragostita (ceea ce se intampla mai mereu :))))) pur si simplu ii adooor!!! mereu rad cu ei chiar si in cele mai proaste zile ale mele, pentru ca nu pot sta suparata nici macar o secunda fara ca ei sa ma faca sa rad:)...sh partea a doua vine cand sunt indragostita:)))...atunci chiar sunt cu capul in nori sh rad in prostie:))..dar asta sunt cu zile bune sau rele mereu zambesc:)

19 aprilie 2011

A perfect day:X

Azi a fost o zi pur si simplu perfecta:X p langa faptul ca am avut o dimineata in care bunica mea a fost plecata si am stat singura acasa:X:X.....bn aproape singura :-":))), ca sa intamplat din coincidenta sa treaca cnv pe la mine:-" si am stat ceva timp pana ce am plecat ....nu vreau sa zic ca a sunat cnv de vreo 2 ori la usa si telefonul a sunat si el de vreo 3 ori:)))...dar a fost special timpul petrecut impruna :X si dupa aceea am plecat in graba de acasa ca aproape intarziasem sa ma intalnesc cu nijte colege:)))
Dupa ce m-am intalnit cu ele am fost la Ale acasa si pe drum am inceput sa radem de fiecare prostie, si de faptul ca eram singurele care vorbeam in tramvai/autobuz si dupa ce am ajuns am mancat cev (timp in care a inceput a doua parte de ras de prostiile noastre :)))Si spre surprinderea mea azi chiar am facut proiectul, ba chiar lam si terminat!!!  deci a fost chiar ciudat ....
Pe langa asta vreau sa zic ca a mai fost o zi deosebita deorece a fost ziua CELEI MAI BUNE PRIETENE ALE MELE!!<3 pe care o iubesc ff mult si care sper sa aiba un an de neuitat ;), si ii multumesc pentru inca un an in care am fost de nedespartit si nu ne-am certat deloc si pentru serile in care am stat treze pana dimineata ca sa vorbim despre ale noastre:)) si pentru ca ma pot baza pe ea la greu ....pentru ca este pur si simplu ea si sper sa nu se schimbe niciodata:X:x
Pe de alta parte de abea astept sa vina ziua de maine ...pentru ca o sa o petrec cu cealalta BFF a mea pe care o iubesc ff mult si o sa facem o gramada de chestii....pe langa nedormit toata noaptea in care o sa vb nonstop:))) si  multe poze, si mers cu bicicleta prin parc:X si vazut filme.....:)))
In fine vacantza asta o sa fie chiar geniala:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu