About me...

Fotografia mea
Bucuresti, Bucuresti, Romania
ce pot sa zic??!!...prietenii mei sunt totul pt mine! fara ei nu as fi cine sunt acum... ei ma inteleg chiar daca as fi fericita,trista sau indragostita (ceea ce se intampla mai mereu :))))) pur si simplu ii adooor!!! mereu rad cu ei chiar si in cele mai proaste zile ale mele, pentru ca nu pot sta suparata nici macar o secunda fara ca ei sa ma faca sa rad:)...sh partea a doua vine cand sunt indragostita:)))...atunci chiar sunt cu capul in nori sh rad in prostie:))..dar asta sunt cu zile bune sau rele mereu zambesc:)

24 aprilie 2011

Paste Fericit:X

Mai sunt cateva zile si se termina si vacanta....dar cred ca a fost cea mai draguta vacanta de pana acum. Desi la inceput a fost cam naspa sa compensat cu aceste ultime zile:X
In aceasta vacanta m-am intalnit cu toti prietenii mei, am petrecut si doua zile cu prietena mea cea mai buna, am fost si la o fata sa facem un proiect, si a fost chiar tare:)))), urmeaza sa ma intalnesc si cu crisu zilele astea:X, parintii mei o sa vina si ei pe la mine maine:), iar azi probabil ca o sa ies cu el:X la fel ca si ultimele zile:)). Si nu stiu ce m-a apucat ca am mers la biserica :o, dea cam ciudat mai ales ca acolo st o groaza de persoane care ma cam enerveaza uneori ...dar ce pot sa zic, m-am obisnuit deja:)))) in fine va urez PASTE FERICIT! si sper ca si voi aveti o vacanta MINUNATA:))))) alaturi de cei dragi:X

3 comentarii: