About me...

Fotografia mea
Bucuresti, Bucuresti, Romania
ce pot sa zic??!!...prietenii mei sunt totul pt mine! fara ei nu as fi cine sunt acum... ei ma inteleg chiar daca as fi fericita,trista sau indragostita (ceea ce se intampla mai mereu :))))) pur si simplu ii adooor!!! mereu rad cu ei chiar si in cele mai proaste zile ale mele, pentru ca nu pot sta suparata nici macar o secunda fara ca ei sa ma faca sa rad:)...sh partea a doua vine cand sunt indragostita:)))...atunci chiar sunt cu capul in nori sh rad in prostie:))..dar asta sunt cu zile bune sau rele mereu zambesc:)

19 august 2011

Hey!, stiu ca n-am mai scris de mult dar am fost plecata si cum vara e pe sfarsite incerc sa profit la maxim de fiecare zi:P.  Luna asta, timp de 12 zile am fost intro tabara la Ilva mica cu mai multi colegi de scoala...ce pot sa zic:)) a fost chiar de neuitat, dar una peste alta au trecut si acele zile si acum au ramas doar niste amintiri frumoase.  
Luna viitoare se anunta a fi destul geniala, avand in vedere ca Diana:X isi va face si ea ziua in sfarsit:)), si mai ales ca o sa incep si io in sfarsit liceul si o sa cunosc lume noua:>:)). Maine de asemenea va fi o zi nebuna rau:)) mai ales ca vine crisu sa "doarma" la mn:))...dar avand in vedere ca o sa vb cam toata noaptea si o sa ne uitam la filme o sa fie chiar tare:X. 
Cam atat de moment:P, o sa scriu cat mai curand promit:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu