About me...

Fotografia mea
Bucuresti, Bucuresti, Romania
ce pot sa zic??!!...prietenii mei sunt totul pt mine! fara ei nu as fi cine sunt acum... ei ma inteleg chiar daca as fi fericita,trista sau indragostita (ceea ce se intampla mai mereu :))))) pur si simplu ii adooor!!! mereu rad cu ei chiar si in cele mai proaste zile ale mele, pentru ca nu pot sta suparata nici macar o secunda fara ca ei sa ma faca sa rad:)...sh partea a doua vine cand sunt indragostita:)))...atunci chiar sunt cu capul in nori sh rad in prostie:))..dar asta sunt cu zile bune sau rele mereu zambesc:)

1 mai 2011

2 luni:X

Bine...trebuie sa recunosc ca weekendul asta a fost super tare:)). Ieri desi a inceput umpic cam najpa ziua a fost super tare in cotroceni (mai ales la film, in zona VIP unde am mancat o groaza:))), si de mentionat ca fotoliile alea erau geniale:X:)). Dupa aceea ne-am plimbat prin mall si ne-am uitat dupa haine si am vazut o rochita geniala:X si surprinzator nu mi-am cumparat nimic:)), iar la final am mers la starbucks<3. Ma rog asta a fost partea distractiva a zilei...ca dupa aceea a urmat o alta cearta cu bunicamea (ca de obicei) dar o sa se rezolve in curand toata treaba asta;)
Si sa nu uit sa mentionez si ziua de azi:))....care a fost si ea dragutza;;):* desi a inceput sa ma ia o raceala si momentan ma simt cam aiurita si tusesc incontinuu:)).....dar a fost chiar dragutza ziua de azi mai ales ca azi am facut 2 LUNI de cand suntem impreuna:X:X (si iam terminat si  io in sfarsit bratara aia) :)) si vreau sa spun ca nu credeam ca o sa ajungem sa fim impreuna:)) dar chiar ma bucur ca ne-am cunoscut pentru ca altfel n-as fi crezut ca pot sa iubesc pe cineva asa de mult si la randul lui sa ma iubeasca:X (cel putin sper ca ma iubeste asa cum spune:)))) in fine sa vedem ce ne pregateste viitorul ;):)):*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu